Friday 16 May 2014

ILMU PELITA HIDUP (#4)

Tajuk sempena hari guru yang bakal disambut diseluruh dunia (ye ke)..
Aku ni takde la baik sangat.. cikgu2 pun aku tak berapa ingat..
Yang aku still ingat:-
Puan Rajemah = cikgu BM dan cikgu tusyen…garang ngat..
Puan Nooral = tak ingat ajar apa.. cikgu ni jiran aku gak..
Cikgu Rosli = cikgu sains.. first n last kami wat eksperimen..pastu dia tak nak buat dah, sbb ada thermometer pecah.. sedih ngat.. sbb aku yang terlibat…
Puan Lau = cikgu math n add math

Amik kau.. 11 tahun g skolah tu je nama cikgu yang aku ingat.. terasa diri ini sangat teruk.. huhuhu..
Tapi aku sentiasa mendoakan cikgu2 aku semua sehat n diredhai ALLAH..
Eh hampir terlupa.. kakak2 aku cikgu gak.. abang2 ipar aku pun dulu cikgu..tapi sekarang diorang tukar masuk opis dah..

Apa2pun Selamat hari guru buat semua guru di Malaysia…



(camne nak hilangkan putih keliling gambar tu.. biar transparent)



No comments:

Post a Comment