Menurut pakcik google, “celcom axiata berhad, dba celcom” adalah syarikat komunikasi yang paling tua kat Malaysia nie.. dari 1988 (time tu
aku baru 3 tahun)
menurut sinar harian, diorang punya untung lepas cukai banyak woooo rm2.4 billion
hokey…
tapi kenapa banyak sangat scam message dari celcom.. diorang
tak mo jaga customer ke???
Ada terbaca kat sini https://www.facebook.com/CelcomCS/posts/569748153090543
Banyak nye orang yang bermasalah ngan celcom nie.. bukan
dalam tu aje.. kawan2 opis pun ada pengalaman yang sama.. credit kena tarik
macam tu je.. sape tak marah..
Mende cmni terjadi gak kat aku.. dari no 33392
Korang ade dapat tak??????
Yang memeranjatkan aku msg nye berbunyi begini:
“RM0.00. Successful registration. No subscription fee.
Price: RM3.00/sms.
10sms/month.
Renewal on 12/07/2014.
To cancel, send STOP BMY to 33392.”
Terkejut monkey aku dapat msg macam nie.. pelik bin ajaib..
aku tak pernah hantar ape2 kat no 33392 yang berhantu ini… aku pun laju laju
stop mende alah ni.. ni dah 2 bulan dia hantar..
Pelik pelik pelik…
N harini 18/6/14 jadi lagi.. busuk la celcom nie..huhuhu
Walaupun dia amik 15 sen time aku hantar STOP BMY tu..tapi
credit tu klu aku wat call adik beradik..msg adik beradik lebih berbaloi..
Hurmmm nk salahkan sape sekarang nie???
Ke nak amik langkah terminate je no celcom tu????
Tapi guna celcom jimat.. calling calling orang murah je jika
nak dibandingkan dengan maxis or digi..
Atau adakah inilah cara yang digunakan oleh celcom utk capai
untung yang botengkat botengkat itu???
Apa pun pilihan ditangan kite.. Cuma sanggup/berani tak
untuk amik tindakan selanjutnya..
a'a~ kita pun pengguna celcom!!! sobs sobs sobs.... pernah jugak jadi macam tu~
ReplyDeletesekarang jadi lagi ke?
Delete